Informationsfolder og velkomstmøde - Maj børn 2024

Kære forårsbarn

Billede fjernet.Billede fjernet.Billede fjernet.Billede fjernet.Billede fjernet.Billede fjernet.

Der var engang et barn der snart skulle starte på KKFO. Det var både lidt spændende og lidt nyt det hele, for barnet var jo vant til at gå i børnehave, og havde aldrig gået på en KKFO før.

En dag fik barnet et brev. Her kunne man læse, at de voksne på KKFO`en glædede sig til, at barnet skulle starte. De havde lavet en garderobeplads klar og lavet et navneskilt, så barnet rigtig kunne føle sig velkommen. Nu kunne barnet glæde sig til alle de nye og spændende ting, og du kan tro, at alle de voksne på KKFO`en også glædede sig til, at barnet skulle starte. Måske har du gættet hvem barnet er? Ellers vil jeg fortælle dig det - det er DIG.

Informationsfolder - Maj børn 2024

Shape Created with Sketch.

Velkomstmøde for forældre.pdf

Shape Created with Sketch.