Informationsmøder for kommende 0. klasser 2024/2025

Der kommer til at være 4 informationsmøder hvoraf det første er online og de andre 3 er på de respektive afdelinger.

Torsdag den 2. november 2023 kl. 17.00 - 18.30 – Online informationsmøde.

Harrestrup Å Skole og Fritid er placeret på flere matrikler, derfor afholder vi informationsaften online. - Denne aften vil vi sende live fra vores afdelinger.

I kan finde link til udsendelse på skolens hjemmeside: www.harrestrup-aa-skole.dk samt på Facebook for skolen.

Informationsmøder på matriklerne
Der vil efter indskrivningen er afsluttet, og eleverne er placeret på en afdeling (Grøn eller Blå), blive afholdt følgende møder på de enkelte afdelinger.

Tirsdag 19. marts 2024 kl. 17.00 – 18.00 - Denne aften er for forældre.

Her vil vi tale om skoleparathed og hvilke forventninger vi har til hinanden, og om Harrestrup Å skole og fritid skole. Der vil også være forældre fra den respektive matrikel for at fortælle om skolestarten, samt indslag fra KKFOen vedr. opstart og holddannelse.

Torsdag 25. april 2024 kl. 17.30 – 19.30 – Denne aften er for forældre.

På dette møde vil der være introduktion til KKFO-opstart, holddannelse, to- måneders plan. Vi skal tale om forældrenes oplevelse af starten og vi har i fællesskab mulighed for at afklare, hvilke forventninger vi har til hinanden.

Torsdag 30. maj 2024 kl. 17.00 – 19.00 – Denne aften er for børn og forældre.

Vi starter med at spise sammen.

I kommer til at høre om 1. skoledag, I får indblik i dagligdagen i vores børnehaveklasser. Børnene møder deres skole-venner fra kommende 4. klasse, som vil tage sig af dem i det første skoleår. Skolens legepatrulje vil stå for nogle lege.

Når møderne nærmer sig, vil vi sende invitationer ud til jer via Eboks, med yderlig info om tid og sted, dagsorden og tilmelding.